10 Πράγματα που μου λείπουν

Είμαι 30 και κάτι, έχω παιδί και ζω στην εποχή της οικονομικής κρίσης.

Και που και που με πιάνει το παράπονο, για αυτά που είχα λίγα, ΠΟΛΥ λίγα χρόνια πριν και τώρα μου λείπουν.

30CRISIS

1. Το βηχαλάκι στο λαιμό μετά από πολλά πολλά γέλια.

2. Να μην υπολογίζω τα λεφτά στο σούπερ μάρκετ και τελικά να έχω ξεχάσει να πάρω αυτό που ήθελα αρχικά.

3. Να μη σχεδιάζω τις βόλτες με βασικό κριτήριο τη βενζίνη.

4. Να αγοράζω το αγαπημένο μου άρωμα 3 φορές το χρόνο.

5. Να μη με οδηγούν τα πόδια μου πρώτα στο παιδικό τμήμα στα καταστήματα.

6. Να βάζω να δω DVD στις 11μμ.

7. Να παραγγέλνω σουβλάκια στις 11.30μμ.

8. Να γκρινιάζω μόνο εγώ στο σπίτι (και να με ανέχονται).

9. Να μη χρειάζεται να με φυγαδεύσω στο μπάνιο για να έχω ησυχία.

10. Να μην έχω 10 πράγματα να μου λείπουν.

Αχ και να ήταν μόνο αυτά…

Eva

Σχολιάστε

