Παιδί+Ανεργία=Παχυσαρκία

13c27

Η μάχη μου με τα κιλά ξεκίνησε από τη στιγμή που γεννήθηκα.

Λίγο τα γονίδια, λίγο το φαγητό χοροπηδούσαν στη ζυγαριά και τη βάραιναν.

Δε θα πω ψέμματα όμως. Ποτέ τα κιλά, αν και ήταν αρκετά, δεν αποτελούσαν βραχνά για εμένα.

Ούτε είμαι από τα άτομα που δεν τους αρέσει ο εαυτός τους.

Κουτσά στραβά τα έβρισκα μαζί του.

Και την κατέβαζα την ζυγαριά.

Γιατί μπορούσα, είχα τη διάθεση, είχα και τα μέσα.

Όμως τα 2-3 τελευταία χρόνια, οι όροι του παιχνιδιού που ήξερα άλλαξαν.

Ανέβηκα πίστα, ανέβηκα νούμερα, ανέβηκα πολύ.

Η εύκολη απάντηση είναι το παιδί.  Είναι ότι δεν έχασα τα κιλά της εγκυμοσύνης.

Όχι δεν είναι αυτή. Όχι μόνο. Αυτά είχαν φύγει μέσα σε 3 εβδομάδες.

Αλλά ήρθαν άλλα και έφεραν και τους φίλους τους μαζί.

Η αλήθεια είναι ότι το μωρό, η ανεργία και η έλλειψη βοήθειας με φυλάκισαν στο σπίτι

και αφήνοντας μου μόνη απόλαυση το φαγητό.

Από άτομο γεμάτο ενέργεια, δημιουργικότητα και χαρά, βρέθηκα καθηλωμένη μαζί με ένα γκρινιάρικο

μωρό, χωρίς τη σπίθα της εργασίας και χωρίς οικονομική άνεση.

Όλα αυτά με έφτασαν έως εδώ.

Και θέλω να πιστεύω πως δεν είμαι η μόνη. (Θα με έκανε να αισθανθώ καλύτερα κάτι τέτοιο)

Και θέλω να πιστεύω ότι γκρινιάρικο μωρό μου θα γίνει ένα καλόβολο παιδάκι.

Και θέλω να πιστεύω ότι θα εργαστώ ξανά και θα αξίζει.

Και θέλω να πιστεύω ότι θα την περάσω κι αυτή την πίστα και η επόμενη θα είναι πιο εύκολη.

Eva

Σχολιάστε

