Ενα πουλάκι μου είπε…

Ένα πουλάκι μου είπε…ή μια φορά και έναν καιρό…ή θέλω να γράψω και εγώ!

Πριν από χρόνια ψάχνοντας στο διαδίκτυο ανακάλυψα ένα site το storybird  που μπορείς να γράψεις και να δημοσιεύσεις την δική σου συγγραφική ανησυχία.

Οι δημιουργοί της ψηφιακής αυτής πλατφόρμας επιμελούνται έργα τέχνης από εικονογράφους και σχεδιαστές κινουμένων σχεδίων σε όλο τον κόσμο με σκοπό να εμπνεύσουν νέους συγγραφείς κάθε ηλικίας να μετατρέψουν αυτές τις εικόνες σε φρέσκια ​​ιστορία.

Σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις την δική σου ιστορία σε δευτερόλεπτα!

Είναι μια ιδέα που έχει προσελκύσει πολλούς συγγραφείς, αναγνώστες και καλλιτέχνες.

Οικογένειες, φίλοι, δάσκαλοι,επαγγελματίες και ερασιτέχνες έχουν δημιουργήσει πάνω από 5 εκατομμύρια ιστορίες και έχουν καταστήσει το storybird σε μια από τις μεγαλύτερες κοινότητες  αφήγησης.

Το πρώτο μου αφήγημα το εφτιαξά για την μικρή μου Ανδρονίκη

τον Ιούλιο του 2010 με τίτλο «my mamy»

Published: July 22, 2010

κατάλογος

http://storybird.com/nidhi-chanani/artwork/hide-out/

Θέλοντας να σας ευχηθώ καλό μήνα αλλά και να σας παρουσιάσω αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα, κατέληξα να γράψω  ένα παραμύθι ερασιτεχνικό!

Τίτλος  «Άνοιξη»

http://storybird.com/books/-1795/

http://storybird.com/iriszagocs/artwork/tree/

Καλό μήνα

Βοο

4 Σχόλια on “Ενα πουλάκι μου είπε…”

  1. Ο/Η patzaroula λέει:

    Καλό μήνα και σε σας!Υπέροχο το «ερασιτεχνικό» σου παραμύθι, αλλά εγώ το βρήκα και υπέροχο και άρτιο και αρκετά εμπνευσμένο.

  2. Ο/Η thinktwins λέει:

    Τι τέλειο site.που μας έμαθες…ευχαριστούμε! Πάμε να φτιάξουμε και το δικο μας παραμύθι…

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Ευχαριστώ πολυ, θα χαρώ πολυ να δώ και εγώ το δικό σας παραμύθι.
      Είναι ωράιο που έχουμε και τη δυνατότητα εκτύπωσης τους, ετσι ωστε να το διαβάζουμε όποτε θέλουμε!


Σχολιάστε

