10 λόγοι που λατρεύω το σπίτι της μαμάς

Η μαμά τέλη της δεκαετίας το 1970

1. Υπάρχει πάντα ζεστό σπιτικό φαγητό και αλουμινοταψάκια για να πάρω μαζί φεύγοντας (κλασικά).

2. Γελάω και συνεννοούμαι με την αδερφή μου σε διάλεκτο που δεν καταλαβαίνει κανείς.

3. Υπάρχουν ακόμα γειτόνισσες, κουμπάρες και γνωστές που όταν περνούν χτυπάνε το κουδούνι και ανεβαίνουν για καφέ χωρίς τηλέφωνο.

4.Ο μπαμπάς μου με σηκώνει από τον υπολογιστή για να τσεκάρει τα e-mail του και να μπει στο Facebook, κι ας προσπαθούσε να τον ανοίξει πριν δυο χρόνια, απλά βάζοντας τον στην πρίζα.

5. Η μάνα μου, μου βάζει χέρι για να κλείσω το τηλέφωνο όπως όταν ήμουν έφηβη), γιατί δεν έχει απεριόριστο χρόνο ομιλίας.

6. Μπορώ να σπρώχνω τα ψίχουλα με τη σαγιονάρα κάτω από τον καναπέ.

7. Αν χρειαστώ οτιδήποτε από το ψιλικατζίδικο, το σούπερ μάρκετ ή το φούρνο, μου δίνει λεφτά.

8. Το παιδί μου κάθεται εκεί που καθόμουν και εγώ σαν παιδί και παίζει με αυτά που έπαιζα και εγώ.

9. Τα κανάλια στην τηλεόραση είναι στη ίδια θέση με τα δικά μου.

10. Γιατί μετά από 29 χρόνια γάμου, έβαψαν το σαλόνι κόκκινο.

Eva

Σχολιάστε

