Ο πρώτος μας καφές !

Α&Β

Σήμερα το πρωί φύγαμε από το σπίτι βιαστικά με την υπόσχεση ότι μόλις τελειώσουμε θα πάμε για τραμπολίνο, μόνο έτσι θα φεύγαμε γρήγορα από το σπίτι γιατί ως γνωστό έχουν ένα μαγικό τρόπο όταν νιώθουν ότι βιάζεσαι να εφευρίσκουν τρόπους για να καθυστερείς!

Η υπόσχεση τηρήθηκε φυσικά, αλλά η ώρα είχε περάσει οπότε όταν τελείωσε και ο χρόνος μας στο τραμπολίνο ρώτησα την Ανδρονίκη μου τι ήθελε να της πάρω να φάει με το σκεπτικό να το πάρουμε μαζί στην επιστροφή και νο το μασουλήσει στο αυτοκίνητο.

Αφού κατέληξε ότι ήθελε κεκάκι και αφου διάλεξε ένα ωραιότατο σοκολατένιο cupcake κατευθυνόμενες να πάρει και η μαμά ένα παγωμένο καφέ για το δρόμο και συζητώντας αν θα το φάει στο δρόμο της επιστροφής ή στο σπίτι της ζαζάς (γιαγιάς), μου λέει όχι να κάτσουμε εδώ.

!?! αυτά αιωρούνταν πάνω από το κεφάλι μου γιατί δεν είμαστε από τα παιδάκια που συνηθίζουν να κάθονται σε μια καρέκλα έχουμε σκοπό να εξερευνούμε τον χώρο με ζέση όμως και η μαμά (εγώ) είναι από αυτές τις τρελές που ακούγονται στις κούνιες Ανδρονίκη πρόσεχε και περιττό ότι την υστερία την έχω στο τσεπάκι αν για κλάσματα δευτερολέπτου περάσει πίσω από το δοκάρι της τσουλήθρας και εξαφανιστεί από το οπτικό μου πεδίο!

– Θα καθίσουμε όμορφα στο τραπέζι;

Η απάντηση καταφατική τι είχα να χάσω το πολύ πολύ να φεύγαμε τρέχοντας χαχαχα

Κυρία η μικρή περιμέναμε αγκαλιά φυσικά την σειρά μας να παραγγείλουμε, (μπροστά μας μια νεαρά με την μάλλον μαμά της ύφος τουπέ μπλαζέ στην ερώτηση ποιος έχει σειρά απαντώ οι κυρίες, φυσικά δεν παραχώρησαν την σειρά τους αλλά της νεαράς της έπεσε και το κέρμα από τα ρέστα και δυσανασχέτησε πως θα σκύψω να το πιάσω ένα πράγμα τόσο έντονα που σκέφτηκα ότι έχει δισκοπάθεια! αυτό γιατί έλεος με την αναισθησία του κόσμου και επειδή έφτιαχνα γελοία σενάρια στο κεφάλι μου)

Ήρθε η σειρά μας παραγγείλαμε και καθίσαμε στο τραπέζι, αφού οικιοποιήθηκε για λίγο τον καφέ μου, την κρέμα του δηλαδή απόλαυσε και το κεκάκι της.

Μετά άρχισαν οι τρέλες, αλλά μην είμαι αχάριστη ο πρώτος μας καφές καλά πήγε!

Βοο & Anoni

Σχολιάστε

