Η ταυτότητά μου…

Image

Σήμερα ήταν καθοριστική ημέρα για τον τρόπο που βλέπω και αντιμετωπίζω την ταυτότητά μου, αφού η ιδιότητα της απέκτησε σημαντικό χαρακτήρα.

Η μικρή μου Ανδρονίκη 4 ετών και 6 ημερών πλέον σωστή δεσποινίδα έπαιζε με την τσάντα μου βγάζει την ταυτότητά μου από το πορτοφόλι μου και μου λέει με πονηρό γελάκι, εφ’οσον ξέρει ότι είναι σημαντική και δεν πρέπει να την χάσουμε…

– κοίτα…

– η ταυτότητά μου, της λέω, την κοίταζε,

-τι γράφει? την ρωτάω

-μμμ για να δω…Μαμά Α Ε, μου απαντάει.

Φυσικά δεν έχω λόγια, όλη μέρα γυρίζει στο μυαλό μου αυτή η σημαντική μου ιδιότητα και ένα καμάρι και ένα μειδίαμα με  διακατέχει. Ναι η ιδιότητά μου άλλαξε και κάθε φορά που θα αναρωτιέμαι για το παρελθόν το παρόν και το μέλλον, η απάντηση θα είναι αυτή η πολύ σημαντική ΜΑΜΑ ΑΕ!

Boo

5 Σχόλια on “Η ταυτότητά μου…”

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς σε βρίσκω Εύα, Boo και πάνω απ’ όλα μανούλα ΑΕ! 😉
    Τα πιο απίστευτα τ’ ακούμε απ’ τα παιδιά μας… και αναρωτιέμαι αν τ’ ακούμε πραγματικά, έχουν τόσα να μας μάθουν!
    Πριν σου «γράψω» κάθισα και σε περι-διάβασα και χάρηκα ειλικρινά, πρώτα γιατί βρήκα ένα blog «φυσιολογικό» και με αυτό εννοώ πως ο ιδιοκτήτης του δείχνει αυτό που είναι και δεν φοβάται ν’ ανοίξει τη καρδιά…επίσης «είδα» κάτι που και για μένα είναι πολύ σημαντικό:
    Είδα πώς ήσουν πέρσι τέτοια εποχή και είδα πόσο άλλαξες (προς το σοφότερο) φέτος!
    Πολλές φορές γυρίζω και διαβάζω παλιές μου αναρτήσεις και προπαντός τα σχόλια και από εκεί μαθαίνω για μένα!
    ΑΦιλιά καρδιάς! (Α=Αληθινά) γιατί ούτε σε μένα δεν αρέσουν τα δήθεν!!! 🙂

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Σας ευχαριστώ πολύ απο καρδιάς. Ο λόγος που με την Eva δημιουργήσαμε αυτο το blog ειναι για να γράφουμε αυτα που πραγματικά νιώθουμε και σίγουρα δεν ειναι περιτρυγιρισμένα απο ροζ συννεφάκια πιο πολυ για να γκρινιάζουμε αν και οταν νιώθω καπως ετσι πικραμένη αποφεύγω να γράψω! Τώρα το εξομολογούμαι.
      Με εκτίμιση Boo.

  2. Ο/Η Vassilis λέει:

    Προσοχή στις πτωχεύσεις. Αυτές οι ΑΕ αφήνουν πάντα μεγάλο χρέος! 😉


Σχολιάστε

