Με το κλάξον στο χέρι

klaxon

Είσαι στο φανάρι και περιμένεις να στρίψεις δεξιά. Ανάβει. Και μετά από 1 δευτερόλεπτο κορνάρει το τρίτο ή το τέταρτο αυτοκίνητο. Κλασικός  Έλληνας με την κόρνα στο χέρι! Τς τς τς…

Σταματάς στην τράπεζα μπροστά με το αυτοκίνητο να βγάλεις χρήματα από το ΑΤΜ. Και ναι πάλι κάποιος κορνάρει. Δεν είναι άνθρωποι αυτοί στην πρωτεύουσα, καθόλου ανεκτικοί με το συμπολίτη. Τς τς τς…

Α,να η οδός σου, εδώ στρίβεις. Πάλι κόρνα; Μέσα στα νεύρα αυτός ο Έλληνας! Τς τς τς…

Ξέρεις κάτι; Αν αναρωτιέσαι ποιος είναι αυτός ο μ…..ας που κορνάρει, σου έχω νέα είμαι εγώ. Εγώ που οδηγώ σωστά, με τα φλας μου, τα αλάρμ μου, δεν παρκάρω όπου κι όπου, οδηγώ σύμφωνα με τον ΚΟΚ και με σεβασμό στο διπλανό οδηγό. Ή έτσι πιστεύω τουλάχιστον.

Ναι τα κάνω όλα σωστά, εκτός από ένα. Το χέρι μου κολλάει κάποιος φορές πάνω στην κόρνα. Ορισμένες φορές αισθάνομαι σαν τον «αδέκαστο Μπάρα» και νιώθω να με πνίγει η αδικία. Το μπιπππππ μου φαίνεται τόσο, μα τόσο φτωχό! Δε λέει τίποτα από αυτά που θέλω να πω.

Ξέρεις γιατί σου κόρναρα στο φανάρι που ήθελες να στρίψεις δεξιά, κι ας ήμουν τέσσερα αμάξια πίσω; Γιατί, φίλε μου, περιμένω εδώ και τρία φανάρια που άναψαν πράσινο γιατί εσύ και οι όμοιοι σου δεν περιμένετε στη σειρά, αλλά μπαίνετε μπροστά ανάμεσα στις νησίδες και ξύνεστε αντί να κοιτάτε το φαναράκι ή στρίβετε από τη φανταστική δεύτερη λωρίδα που φτιάξατε μόνοι σας με κίνδυνο ατυχήματος.

Στην τράπεζα ξέρεις γιατί σου κόρναρα; Γιατί σταμάτησες μπροστά μου ξαφνικά,χωρίς αλάρμ και γιατί η κίνηση που προκαλεί το αυτοκίνητο σου φτάνει και 500 μέτρα πίσω και γιατί το λεωφορείο που έρχεται δε χωράει.

Στην οδό σου που έστριψες το θυμάσαι; Πάλι κόρναρα. Δεν εκτίμησα ιδιαίτερα το ότι από αριστερά και ψιλοπίσω μου, βρέθηκες να στρίβεις δεξιά, χωρίς φλας.

Για αυτό λοιπόν την επόμενη φορά που θα κάποιος θα σου κορνάρει,σκέψου είναι απλά μ…….ς ή κάτι θέλει να μου πει. Βρε μπας και δεν είσαι ο τέλειος οδηγός; Μήπως και κάποιο λάθος κάνεις ή φέρεσαι εγωιστικά; Σκέψου γιατί ο «αδέκαστος Μπάρας» με το κλάξον στο χέρι θα σε βρει. Και θα σου κορνάρει.

Εκτός κι αν είσαι μέσα στα στενά. Εκεί θα μου την γλιτώσεις, άτιμε, γιατί έχω μικρό και ξέρω πως είναι να στο ξυπνάει η κόρνα.

Α, και κάτι για όλους εσάς που κάνετε σφήνες με 200χλμ την ώρα. Δεν είστε οδηγάρες και τα καταφέρνετε, όλοι οι υπόλοιποι είμαστε που πατάμε φρένο έγκαιρα και δεν πέφτουμε πάνω σας,

Eva

 

 

2 Σχόλια on “Με το κλάξον στο χέρι”

  1. Ο/Η outelogos λέει:

    Μάλιστα, τώρα κατάλαβα ότι ήσουν εσύ… Αχ και σε πιάσω στα χέρια μου…

    Πλάκα κάνω φυσικά, οι λέξεις σου εικόνες, τα έγραψες και εκτονώθηκες κάπως!

    Τη ποιότητα των δρόμων και των άλλων οδηγών, την νιώθεις πιο καλά αν έχεις μηχανάκι. Γενικά θέλει υπομονή η οδήγηση γιατί δεν ξέρουμε την μούρλια του άλλου.

    Να είσαι καλά.

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Εννοείται, τα γεγονότα που αναφέρω είναι μεγεθυμένα!
      Αλλά υπάρχει ένα συγκεκριμένο φανάρι που κάθε μέρα με τρελαίνει. Αυτή είναι η αφορμή.

      Τα μηχανάκια δε με ενοχλούν καθόλου, καμιά φορά μόνο αυτοί που κάθονται πάνω.

      Αλλά δε γνωρίζω τι μπορεί να αντιμετωπίζουν, γιατί δεν οδηγώ δίκυκλο, άρα δε μπορώ να έχω άποψη.

      Καλή σου μέρα…


Σχολιάστε

