Happy Mail

Τι είναι το Happy Mail; Κανένας δε μπορεί να απαντήσει καλύτερα σε αυτό το ερώτημα από το ίδιο!

«Θυμάσαι την εποχή που γράφαμε γράμματα; Που στο ταχυδρομικό κουτί μας περίμεναν φάκελοι με αποστολείς καλούς φίλους ή άγνωστους penpals; Που σκίζαμε τα γράμματα με τους χαρτοκόπτες του μπαμπά μας και κρατούσαμε την αλληλογραφία μας προσεκτικά στο βάθος του συρταριού μας;

Πρόκειται για μια ανταλλαγή γραμμάτων/φακέλων, οι οποίοι θα είναι όσο  artistic αντέχεις, όσο handmade σου αρέσει και (πίστεψέ με!) θα σου φτιάξουν το κέφι! «

Στα τέλη του Σεπτέμβρη, κάπου «πήρε το μάτι μου» τυχαία αυτό το γεγονός. Δεν το σκέφτηκα καν! Μπήκα στη φόρμα και συμπλήρωσα τα στοιχεία. Είμαι από εκείνους που όταν ήμασταν μικρή αλληλογραφούσα με 2 παιδιά. Ένα από την Πορτογαλία και ένα από τη Βραζιλία. Αλληλογραφούσαμε στα Αγγλικά, γράφαμε τα νέα μας, συνήθειες της χώρας, φωτογραφίες και άλλα διάφορα.

Το Happy Mail είναι λίγο διαφορετικό. Δεν έχει σημασία το περιεχόμενο του φακέλου, αλλά ο ίδιος ο φάκελος.

«Πρόκειται για μια ανταλλαγή γραμμάτων/φακέλων, οι οποίοι θα είναι όσοartistic αντέχεις, όσο handmade σου αρέσει και (πίστεψέ με!) θα σου φτιάξουν το κέφι!»

Τι θα  έχει μέσα; Απαντά πάλι το  Happy Mail.

«Τι μπορεί να περιέχει ένα Happy Mail; Κάτι χαρούμενο φυσικά. Ίσως κάτι που να είναι σχετικό με το θέμα, ίσως και όχι. Αυτοκόλλητα; Post-it; Καρτ ποστάλ; Μια συνταγή; Οι στίχοι του αγαπημένου σου τραγουδιού γραμμένοι χειρόγραφα από εσένα; Ένα χαρτομάντιλο να σκουπίσουμε τα δάκρυά μας από τη συγκίνηση; Εξέπληξε τους παραλήπτες σου!!!»

Οι ομάδες αποτελούνταν από 5 άτομα. Εγώ και άλλοι 4. Δυστυχώς μόνο 3 γράμματα έφτασαν σε εμένα και αυτά θα δείξω. Θα περιμένω και το τελευταίο, δεν χάνω τις ελπίδες μου…

Αυτός είναι φάκελος της Βάσως από τα Χανιά.

Ένας όμορφος κραφτ φάκελος, ζωγραφισμένος με υπέροχα λουλούδια. Μέσα είχε ένα πλεκτό «γάντι» για την κούπα σοκολάτα που θα φτιάξω με τη συνταγή σοκολάτας που μου έστειλε επίσης. Και ένα αυτοκόλλητο. Πολύ γλυκός φάκελος!

01 02 03 04

Αυτός είναι ο φάκελος της Νατάσας από τη Θεσσαλονίκη.

Είναι ταξιδιάρης και έχει πόλεις και χιλιόμετρα. Ζωγραφισμένος στο χέρι και αυτός με γαλάζιο χρώμα που αγαπώ πολύ. Μέσα είχε ένα σημείωμα από την ίδια που τα λέει όλα.

05 06 07

Αυτός είναι ο φάκελος της Βίκυς από τη Θεσσαλονίκη.

Είναι ένας κραφτ μικρός φάκελος. Έτσι νόμιζα. Αλλά όταν προσπάθησα να τον ανοίξω, με εξέπληξε γιατί τελικά ήταν 3D! Μέσα είχε ένα δισέλιδο απόσπασμα, γραμμένο στο χέρι, από το βιβλίο «Πώς να κρατήσετε τη σχέση σας ζωντανή» του  Gray John.  Χαράς το κουράγιο της να τα γράψει όλα στο χέρι 5 φορές!

08

09 11 12 13

Αυτοί οι φάκελοι έφτασαν στα χέρια μου. Έστειλα όμως και εγώ σε αυτά τα κορίτσια. Αλλά για κακή μου τύχη, όταν ήταν έτοιμοι και έφτασε η στιγμή να τους ταχυδρομήσω, δεν είχα καμία φωτογραφική για να τραβήξω. Ούτε του κινητού μου δε δούλευε. Οι φωτογραφίες που θα δείξω παρακάτω είναι από το Happy Mail.

Αυτός είναι ο φάκελος της Μαρίας από την Αθήνα. (ο δικός μου)

Είναι εμπνευσμένος από τα γενέθλια του μικρού, ήταν ακριβώς την ίδια χρονική περίοδο που τα έφτιαχνα και το θέμα του είναι το τσίρκο. Ο φάκελος όταν τον ανοίξεις όρθιο θυμίζει τέντα τσίρκου. Μέσα είχα εισιτήρια για το τσίρκο και ένα μικρό σημείωμα με το ποια είμαι.

21 22 23

Αν σας κέντρισε το ενδιαφέρον το θέμα, να γνωρίζεται πως το Happy Mail  θα ντυθεί γιορτινό και μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για τη χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή.  Εγώ έχω δηλώσει ήδη.

Happy Mail

Happy Mail Facebook

CHRISTMAS HAPPY MAIL

Eva

2 Σχόλια on “Happy Mail”

  1. Ο/Η Happy Mail Greece λέει:

    Τέλεια παρουσίαση!!! Σε ευχαριστώ!!


Σχολιάστε

