Το λιοντάρι

Στις 14 Νοεμβρίου γιορτάζει ο μικρός μου το όνομά του.  Τις δύο προηγούμενες χρονιές, τύχαινε κάποιος να έχει γρίπη και δεν καταφέρναμε να κάνουμε έστω μια μικρή γιορτούλα. Ανεπίσημα έχουμε αποφασίσει το μεγάλο πάρτι προς τιμή του να γίνεται στα γενέθλια του το Σεπτέμβρη, που είναι σχετικά κοντά. Παρόλα αυτά ένα γλυκό τουλάχιστον θέλουμε να το κεράσουμε. Με το φόβο της γρίπης στο μυαλό δεν κανονίζουμε κάτι μέχρι την τελευταία στιγμή.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δυο μέρες πριν και δυο τηλέφωνα μετά, κανονίζουμε πολύ οικογενειακά για καφεδάκι, χυμό και τοστ, σε ένα εμπορικό και με ένα παιδότοπο σύμμαχο.

Ήθελα επιπλέον να έχω και ένα κέρασμα να προσφέρω. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να φτιάξουμε μαζί με το handmadebymamy κάτι με αστροναύτη. Είχε από όλα, φεγγάρι, αστροναύτη, λίγο αλμανάκ… Ήθελα να φτιάξουμε στο μικρό ίδια μπλούζα. Ήθελα να πάρω βραχάκια σοκολατάκια για να θυμίζουν το φεγγάρι. Ήθελα και κόκκινα στρογγυλά σοκολατάκια… Ήθελα και κόκκινα μπαλονάκια… Ήθελα και…

Όπως συμβαίνει στη ζωή, ό,τι θες και σχεδιάζεις, στραβώνει. Δεν είχα όμως όρεξη να το παλέψω, οπότε αλλάζω κατεύθυνση. Τελευταία στιγμή, αφού δε θα καταφέρω να τυπώσω σε μπλούζα τον αστροναύτη, αποφασίζω να πάρω μια μπλουζίτσα με ένα λιοντάρι που είχα δει κανένα μήνα πριν από το ZARA. Πήρα και κάτι ωραιότατες σοκολατίτσες με σκοπό να φτιάξω σελιδοδείκτες με τη φιγούρα του λιονταριού από την μπλούζα και από κάτω να γράψω διάφορα ανέκδοτα, γνωμικά ή ό,τι θα έβρισκα σχετικά με το λιοντάρι.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε. Το πάλεψα για να τα φτιάξω. Τα τύπωσα, τα πλαστικοποίησα, έκοψα τις κορδέλες και τα έδεσα. Κόντευα να τελειώσω, σε κανένα δίωρο θα φεύγαμε, όταν άκουσα τη φωνή του άνδρα μου από το σαλόνι να μου λέει:

-Όλα καλά, αλλά έχεις κάνει ένα λάθος.

-Σοβαρό; ρωτάω.

-Εεεε ,αρκετά, μου λέει ειρωνικά…

Ανοησίες, δεν απαντώ, θα είναι υπερβολικός όπως πάντα. Αφού τα τσέκαρα και τα διπλοτσέκαρα. Ένας τόνος έλειπε κάπου τον είδα, αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Το λιοντάρι είναι αγαπημένο μου ζώο, το είχα στο μυαλό καιρό αυτό το μπλουζάκι, ζήτησα από τις κοπέλες στο μαγαζί να μου φέρουν τη μπλούζα με το λιοντάρι από την αποθήκη, επειδή δεν είχε το νούμερο του μικρού. Έψαχνα ώρα ανέκδοτα και αποφθέγματα με λιοντάρια, τα μόνταρα, έλεγξα την ορθογραφία… Τα έχω κάνει όλα σωστά! Τι θέλει τώρα;

-Τι είναι;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

– Αυτό δεν είναι λιοντάρι, είναι τίγρης.

…………..

 

Eva

 

16 Σχόλια on “Το λιοντάρι”

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    χαχαχαχαχαχα έπεσα κάτω, αλήθεια σου λέω!!!!!!! Κορυφαία παρατήρηση!!!!
    Λιοντάρι, τίγρης, τι σημασία έχει. Φτιάχτηκαν με αγάπη και αυτό ήταν το μυστικό συστατικό που τα έκανε μαγικά!!!
    Να τον χαίρεστε Eva και να ‘ναι πάντα καλότυχο και ευτυχισμένο!!!!!!

  2. Ο/Η Vassilis λέει:

    Χρόνια πολλά! Υπέροχη ιδέα και εκτέλεση!

  3. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    χαχαχαχαχα
    δεν υπάρχεις!!είναι και αργά και θα ξυπνήσω κανέναν!
    χαχαχαχα
    η ηρεμία του άντρα σου όλα τα λεφτά,εσύ από πάνω να παιδεύεσαι να τα πετύχεις όλα κι εκείνος…….έχεις κάνει ένα λάθος.
    είστε φοβεροί!
    να το χαίρεσαι και ελπίζω να απόλαυσε την έκπληξη σου!! 😀
    σε φιλώ

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Η λέξη τίγρης ήχησε σα γκονγκ μέσα στο κεφάλι μου! ΧΑχαχαχαχαχα
      Και τότε ξύπνησα…
      Ήταν τόσο γελοίο κόλλημα που μόνο γέλια μπορούσε να μου προκαλέσει..

      Φιλάκια

  4. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα……δεν υπάρχει!!!

    χρόνια πολλαααααααααα!!!!! κι εγώ πάντα τα γένεθλια γιόρταζα γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει οτι βγαίνει από το Αντρέας.

    cheeers… 🙂

  5. Ο/Η melita λέει:

    Να τον χαίρεσαι , έστω και καθυστερημένα.
    Και εγώ έπεσα κάτω με την παρατήρηση χαχαχα, όλα τα λεφτά.
    Φιλιά πολλά!

  6. Ο/Η shareyourlikes λέει:

    χαχαχαχα Πέθανα στα γέλια! Πάντως ήταν καταπληκτικό όλο και το έφτιαξες εσύ…δηλαδή ήσουν το αφεντικό…δηλαδή ποιος θα αμφισβητήσει το boss; Λιοντάρι θες, λιοντάρι είναι (έχω παθει κατι παρομοιο με μια μπλουζα του Στέφανου που έλεγα ότι ειχε δεινόσαυρο και ο άντρας μου στο πάρτυ, αφού την έχει φορέσει ο μικρός μου λέει «το ξέρεις, ότι είναι ιπποπόταμος έτσι;» χαχαχαχα)

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απαράδεκτα καθυστερημένα Χρόνια Πολλά πολλά και να είναι χαρούμενα και πάντα γεμάτα υγεία!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! 🙂

  8. Ο/Η gorgw λέει:

    ε αφού δέχεστε για 40ημέρο, Χρόνια Πολλά και απο εμένα και να σου πω οτι διάβασα αυτή την ανάρτηση απο το κινητό ενώ ήμουν εκτός και έλιωσα στο γέλιο, σαν το χαζόχαρούμενο μόνη μου χαχάνιζα.
    τέλειο ήταν!


Σχολιάστε

