Craft Fail #2

Τη σημερινή Δευτέρα τη χαρακτηρίζει η λέξη «ΑΠΟΤΥΧΙΑ», με κεφαλαία γράμματα. Αλλά επειδή πονάει πολύ ο πραγματικός λόγος που η αποτυχία με χτύπησε ή με χτύπησαν καλύτερα με αυτή, θα μοιραστώ μαζί σας μια αποτυχία πιο ανάλαφρη.

Έχουν περάσει 5,5 μήνες από το Craft Fail #1 και μεσολάβησαν κι άλλα, αλλά ετούτο ήταν αυτό που λέμε «έμεινα με τον καημό.»  Κοινοποίησε η Βοο μια φωτογραφία ενός πλεκτού λουκανικόψωμου που βρήκε από Από γονείς για γονείςΑυτή! Σλουρπ!

1461753_233588623474630_1888973801_n

Μου έτρεξαν τα σάλια. Να και η συνταγή.

ΠΛΕΧΤΟ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΨΩΜΟ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΥΜΗ
500 γρ. αλεύρι
1 κ. σ. ελαιόλαδο
290 ml νερό χλιαρό
1/2 φακελάκι, μαγιά ξερή
1 κ. γ. αλάτι
1 κ. γ. κοφτό ζάχαρη

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά, εκτός από το αλάτι, τα ανακατεύουμε με ένα πιρούνι και στη συνέχεια τα ζυμώνουμε με τα χέρια μας για 5 λεπτά.
Ρίχνουμε και το αλάτι, και ζυμώνουμε για άλλα 5 λεπτά. Η ζύμη είναι έτοιμη όταν δεν κολλάει στα χέρια μας. (Την παραπάνω διαδικασία, μπορούμε να την κάνουμε με μίξερ… ). Σκεπάζουμε τη ζύμη με μια βρεγμένη πετσέτα και την αφήνουμε να ξεκουραστεί για 10 λεπτά.
Χωρίζουμε τη ζύμη, σε μεγάλα κομμάτια και πλάθουμε μπάλες (σαν μπάλες του τένις περίπου).
Τοποθετούμε τις μπάλες ζύμης σε ένα πλατύ σκεύος (π.χ. ταψί), τις σκεπάζουμε με μία βρεγμένη πετσέτα και τις αφήνουμε να φουσκώσουν σε θερμοκρασία δωματίου, για τουλάχιστον 2 ώρες.
Ανοίγουμε την ζύμη σε φύλλα σε καλά αλευρωμένο πάγκο, με τη βοήθεια ενός πλάστη.Κόβουμε το κάθε φύλλο όπως στην φωτογραφία και »πλέκουμε» με τα λουκάνικα αφού τα έχουμε κόψει κατά μήκος αλείφουμε με αυγό και ψήνουμε σε 180 βαθμούς για περίπου 20 λεπτά αν θέλουμε βάζουμε από πάνω πριν τα ψήσουμε κίτρινο τυρί τριμμένο !!

***

Με τη σκέψη του κοιμήθηκα. Πήγα σούπερ μάρκετ πήρα λουκάνικα και έτοιμη ζύμη, αυτή με το ζυμαρούλη πάνω της!  Αυτή η κίνηση, αυτή η τεμπελιά, αυτή η απροθυμία να ανοίξω τη ζύμη μόνη μου ήταν η αρχή της αποτυχίας μου. Όταν έβγαλα τη ζύμη από το κουτάκι ήταν μακρόστενη και περίσσευε. Είχα δει στην τηλεόραση μια τηλεμαγείρισσα να την κάνει μπαλάκι και να την ανοίγει ξανά στο σχήμα που ήθελε.

Αυτό ήταν. Η ζύμη έγινε ένα μπαλάκι και μπαλάκι έμεινε για το επόμενο τέταρτο! Με τον πλάστη στα χέρια να σπρώχνω και να ξανασπρώχνω, να την παρακαλάω, έφτασε 2 φορές σε απόσταση αναπνοής από τα σκουπίδια. Τίποτα! Το μόνο που κατάφερα ήταν τα ανοίξω ένα κομμάτι 20×20 εκ. που λέει ο λόγος. Τετράγωνο δεν ήταν! Έκοψα και τα λουκάνικα και με βαριά καρδιά τα έβαλα στο φούρνο.

Έπιασα και την πάρλα στο τηλέφωνο και κατάφερα να το βγάλω παξιμάδι…

Το Craft Fail #2 και σε αυτή την περίπτωση το Cook Fail ήταν έτοιμο, ψημένο στους 180 βαθμούς.

Voilà!

Sausage

Τώρα πείτε μου την αλήθεια…

Δε σας έκοψε αυτό το πράγμα την όρεξη από το πρώτο… Πρέπει να δηλώσω ότι εννοείται ότι το φάγαμε, αλλά με ένα δάκρυ στο μάτι και ένα κόμπο στο λαιμό…

Eva

6 Σχόλια on “Craft Fail #2”

  1. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    εγώ να δεις πόσες αποτυχίες έκανα!!
    ..και θεωρούμαι κιόλας «Ο ζαχαροπλάστης του σπιτιού»!
    πήγα να κάνω μια μους κάστανου -βγήκε μάπα, πήγα να κάνω μια (και καλά) πιο σύγχρονη συνταγή χαλβά σιμιγδαλένιου -βγήκε επίσης μάπα!
    οπότε μη σκας…στην μη επιτυχία, είμαι κι εγώ παρέα!!

    *το πρώτο λουκανικόψωμο όμως, τέλειο!!! μπράβο!!
    🙂

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Έχω και χειρότερη αποτυχία από αυτό! Παλιότερη!
      Γαλακτομπούρεκο σοκολάτα!
      Μπέρδεψα τα γραμμάρια με τα λίτρα και έφτιαξα μια σοκολατένια πισίνα στο ταψί! Δεν επηξε ποτέ! Και ακόμα μετά από τόσα χρόνια να την έψηνα, ακόμα πισίνα με σοκολατόνερο θα ήταν!

      Δεν ήξερα και πως να το πετάξω μετα! ΧΑχαχα
      Αλλά ήμουν νέα μαγείρισσα τότε , με δικαιολογώ…

  2. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    χαχαχααχα δεν αντέχω!με συγχωρείς,δεν γελάω μαζί σου αλλά όπως στην προηγούμενη με το λιοντάρι,κι εδώ το γέλιο μου βγαίνει αβίαστο!τρελαίνομαι όταν σε διαβάζω σε κάτι τέτοια!το ομολογώ!και τώρα ήταν δυο τα χτυπήματα,είδα και τον επι 2.5 λεπτά εν ζωή ανεμιστήρα και τρελάθηκα!που έχω να σου πω οτι είχε στυλ,εγώ το διασκέδασα!!
    μη σκας,όλοι μαζί στην αποτυχία,εγώ η βασίλισσα της αφηρημάδας άμα βάλω φαγητό στην κουζίνα το πιο πιθανό είναι να μην ξαναβγεί!
    σε απόλαυσα για ακόμη μια φορά!!
    ουφ βραδιάτικα!σε φιλώ!!

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Οχι να γελάς σε παρακαλώ! Για γέλια ήταν!
      Η αδερφή μου στο Facebook μου άφησε αυτό το σχόλιο:
      xaxaxaxaxaxaxaxaxa αυτο δεν ηταν απλα αποτυχια, ηταν το ρεζιλεμα καθε ειδος λουκανικου!!!!

      Τι να πως ζούμε στον πυρετό του Pinterest!
      Κάποιες ιδέες απλά βγαίνουν καμένες!
      Πρωινά φιλάκια από εμένα.

  3. Ο/Η outelogos λέει:

    Καλημέρα.

    Ας είναι αυτές μόνο οι αποτυχίες σου. Κοίτα να δεις, αν το ζυμαράκι και το λουκάνικο είχαν ψηθεί σωστά, τότε όλα καλά.Όλα κάτω πάνε.
    Σίγουρα όμως το ζυμωμένο αλευράκι με τα χεράκια μας, έχει άλλο αποτέλεσμα. Έχω φτιάξει τυρόπιτα σε σχήμα πλεξούδας ανοίγοντας φύλλο και σουσάμι από πάνω, άλλο πράγμα.

    Αλλά τι θες τώρα και εσύ, δε μας αφήνεις στη πείνα μας πρωί-πρωί! 🙂

    Τα λέμε.


Σχολιάστε

