Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης Χριστουγέννων!

handmadebymamyxmascalendar1

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και ενα μοναδικό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης έτοιμο να γεμίσει λιχουδιές και γλύκα για κάθε μια μέρα προσμονής φτιάχτηκε για εσάς.
Αυτο που έχετε να κάνετε είναι να εκτυπώσετε τα κουτάκια μας και να τα αριθμήσετε αφου πρωτα τα γεμίσετε με λιχουδιές!

Δείτε τις οδηγίες κατασκευής εδω modernmoms.gr

Bonus όμως για εσάς τους αγαπημένους μας τρία ακόμη σχέδια που θα βείτε μόνο εδώ και στο handmade by mamy

Xmas Calendar_5Xmas Calendar_3

Xmas Calendar_2

Καλές δημιουργίες και προσοχή γιατι οι καλικάντζαροι παραμονεύουν . . . .

Boo

2 Σχόλια on “Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης Χριστουγέννων!”

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πολύ πολύ ωραίο. Βέβαια εγώ δεν παίζει να το κάνω είμαι άχρηστη. Αλλά πολύ ωραία ιδέα.
    Να είσαι καλά Boo. Φιλιά πολλά.

  2. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Ρε παιδί μου κρίμα να μην έχω κανένα πιτσιρικάκι τώρα που έχω χρόνο να φτιάχνουμε τέτοια πραγματάκια!Δεν ξέρεις πόσο τα απολαμβάνω κάτι τέτοια!!
    Λες να το φτιάξω για την μάνα μου ή θα φάω σφαλιάρα που δεν διαβάζω τίποτα και φτιάχνω κουτάκια;χαχαχα 😛
    Φτιάξε εσύ να δούμε κανένα ε!!!μη λουφάρεις!! 😀
    μουατς!!!!καλό μας βραδάκι!


Σχολιάστε

