Αγόρια, τα μούσια σας πάνε πολύ

Beard 1

Ήμουν σταματημένη στο φανάρι, όταν στα αριστερά μου πρόσεξα ένα νεαρό με μούσι στυλιζαρισμένο όπως προστάζει η μόδα. «Χμ… Δεν κακός», σκέφτηκα…  και συνέχιζα να παρατηρώ καλύτερα και τον υπόλοιπο. Ένα ασιδέρωτο T-shirt με τρύπα, ένα ξεχαρχάλωτο τζην να στριμώχνεται κάτω από την κοιλιά και το υπόλοιπο να χάσκει και ένα πανωφόρι δεκαετίας, συμπλήρωναν την εικόνα. Παρέα του ένας παππούς με κιτρινιασμένο μουστάκι, που έδινε την αίσθηση ότι από κοντά θα μύριζε σαν καφενείο. Κι όμως, όσο κι αν το σύνολο σε απωθούσε τελικά, το παραδόξως καλοχτενισμένο και καλοσχηματισμένο μούσι του σε έκανε να το ξανασκεφτείς.

Η μόδα με τους άνδρες να αφήνουν γένια είναι αρκετά πρόσφατη και όλο και περισσότερους βλέπω να την ακολουθούν. Δεν ξέρω τι άποψη έχουν οι υπόλοιπες γυναίκες αλλά εμένα πάντα μου άρεσε. Άλλωστε ζω με ένα μουσάτο εδώ και 13 χρόνια. Όμως τα σχήματα που παίρνουν τα τελευταία χρόνια, έχουν περάσει την υπόθεση γενειάδα σε άλλο επίπεδο.

Εγώ ένα έχω να πω μόνο: Εεε, πσσσστ…. Αγόρια, τα μούσια σας πάνε πολύ…

Beard 02

Και επειδή σε εμάς τα κοριτσάκια μας αρέσουν τα ψώνια, όλο και συχνότερα πέφτουμε πάνω σε προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά σε άνδρες και είναι τέλεια με καταπληκτικό design. Και ζηλεύουμε… Δε θα αργήσουμε όμως να παίρνουμε κρυφά από εσάς όσα μπορούμε. Κάποια άλλα σας ανήκουν αποκλειστικά και δικαίως.

Beard products

Και έτσι «για την ιστορία»…

στους άνδρες με γενειάδα έχουν αποδοθεί διάφορες ιδιότητες, όπως η σοφία, η σεξουαλικότητα, ο ανδρισμός, η αρρεωπότητα ή μια υψηλότερη θέση. Οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν την γενειάδα  ένδειξη ανδρισμού, ενώ στα ομηρικά έπη είχε σχεδόν αγιασμένη σημασία, έτσι ώστε μια κοινή μορφή δέησης ήταν να αγγίξει κάποιος τα γένια του προσώπου στο οποίο απευθύνεται. Οι Σπαρτιάτες τιμωρούνταν ως δειλοί με το ξύρισμα από ένα μέρος των γένια τους.

Photo: Pinterest

Eva

3 Σχόλια on “Αγόρια, τα μούσια σας πάνε πολύ”

  1. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    οΚ ρε συ κορίτσι..να το δεχτώ! υπάρχουν αγόρια που τους πάει το γένι..
    αλλά είπαμε..φέτος το χειμώνα κάθε καρυδιάς καρύδι άφησε γένια και γύρισε ρεβερ στο τελείωμα του τζιν…νισάφι πια!
    πάντως για αγόρια της φωτογραφίας που έβαλες, ευχαρίστως να του παντρευτώ!
    Καλό βράδυ 🙂 🙂

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να μιλήσει και η ειδική «παθούσα» μανούλα;
    Έχω δυο γιούς, ο μεγάλος, τα τελευταία χρόνια είναι μόνιμα αξύριστος (τσιμπάει πολύ!) και με πολύ πολύ κοντό μαλλάκι, ο μικρότερος ξεκίνησε με μουσάκι και τώρα έχει γενειάδα που όλο και μεγαλώνει, το μαλλάκι του πολύ πολύ κοντό (σαν φρεσκοκουρεμένο γκαζόν!) , ο γιος της καλύτερης μου φίλης, έχει ξυρισμένο (γουλί) κεφάλι και μεγάλη γενειάδα… ο άλλος γιος της φίλης που έχει μακριά μαλλιά και κοτσάκι και γενειάδα… εμένα μου αρέσουν οι άνδρες με κοτσάκι και νορμάλ γενειάδα! (μου αρέσουν οι Σαμουράι) !!! 😉
    Ο άνδρας μου «κανονικός» και δεν του αρέσουν οι αξύριστοι αρσενικοί… ε, έχει και κάποια ηλικία!
    ΑΦιλάκια στα κορίτσια μου! 🙂


Σχολιάστε

