40 minus …

67c7e7b772d9760e68647989b27d8b20

Πραγματικά όταν είσαι παιδί φαντάζουν όλα μακρινά, δεν αναρωτιέσαι για το αύριο ζεις για το σήμερα το τώρα να τρέξεις να κάνεις την σκανταλιά να διεκδικήσεις να γνωρίσεις να ζήσεις εμπειρίες.

Οι μεγάλοι φαντάζουν εξωγήινοι απόκοσμοι τους παρατηρείς και νομίζεις ότι δεν θα έρθεις ποτέ στην θέση τους, οι συζητήσεις ακαταλαβίστικες παρατηρείς τα πάντα κινήσεις ντύσιμο αρώματα άλλους τους θαυμάζεις και άλλοι σου είναι αδιάφοροι από εκεί που βρίσκεσαι και τους κοιτάς από χαμηλά με αυτά τα δυο μικρά μάτια που βγάζουν φωτιές να καταγράψεις τα πάντα παίρνεις μια γωνία ψωμί με φέτα και ντομάτα και τρέχεις ξανά στις κούνιες, δεν μπορείς να καθυστερήσεις σε περιμένουν οι φίλοι σου να παίξετε κρυφτό.

Ανάμεσα στα πακοτίνια την Μανίνα και τις βιντεοταινίες μεγαλώνεις και συ.

Τα 90΄s είναι η εποχή σου εφηβεία clubbing και επαγγελματικός προσανατολισμός.

Όνειρα που μισοχτίστηκαν, γκρεμίστηκαν δεν στέριωσαν.

Όνειρα που ξαναχτίστηκαν ή έγιναν από την αρχή.

00’s διασκέδαση υποχρεώσεις προσωπικές αναζητήσεις.

Καθημερινότητα με γέλιο αισιοδοξία. Εργασία και χαρά μαζί με την Eva.

Στάθηκα τυχερή και βρήκα το άλλο μισό την κολλητή μου την αδελφή μου και προχωράμε μαζί.

Καθημερινές ανοησίες πειράγματα προβληματισμοί συμπαράσταση σε χωρισμούς και σχέσεις.

ΓΕΛΙΟ ΓΕΛΙΟ ΓΕΛΙΟ.

Βραδιές Σαββάτου στο Γκάζι με σουβλάκια από τον Κάνδαυλο,  ursus caipirinha, ταινίες,  διπλοκουμπαριές.

Δημιουργίες ζωής μια μικρή ύπαρξη που μου ταράζει τα νερά πατάω πόδι και διεκδικώ δεν επιτρέπω.

Με βάζω πίσω, πολύ πίσω αφήνω ρελαντί και προχωράω αργά μέχρι να σταθεί στα ποδαράκια του αυτό μικρό ανθρωπάκι αλλά και τότε την πίσω θέση θα κρατήσω.

Και έρχομαι λίγο πριν τα δεύτερα 20 μου, λίγο πριν τα πρώτα μου 40 να αναρωτηθώ πως έφτασα ως εδώ?

Τώρα το παιδί μου θα με κοιτά από χαμηλά θα παίρνει τη γωνία με το ψωμί την ντομάτα και την φέτα και θα τρέχει να βρεί τους φίλους της να παίξει κρυφτό.

Γύρισα σελίδα και δεν το κατάλαβα, τώρα στο repeat δεν είναι τα κορίτσια που ρωτούσαν «σειιιιιιςςς παραγγείλατε»?

Και δεν είμαι εγώ που περιμένω να παραγγείλω δυο τυροκούλουρα και freddo για μένα και την Eva.

Δεν βιάζομαι να γυρίσω στο γραφείο στην Ιπποκράτους.

Τώρα με ρωτάνε στον πληθυντικό και όλα έχουν αλλάξει.

Boo

 

 

 

7 Σχόλια on “40 minus …”

  1. Ο/Η selana019 λέει:

    Πόσο τρυφερά αληθινό το κείμενό σου!!!.

  2. Ο/Η olga's everyday diary λέει:

    Η στιγμή που αντιλαμβάνεσαι ότι σε σένα μιλάνε όταν μιλάνε στον πληθυντικό ή ακόμη χειρότερα όταν σου παραχωρούν τη θέση στο λεωφορείο….είναι η στιγμή που αλλάζει η σελίδα….αλλά, δυστυχώς δεν μπορώ να το δεχτώ ….και ας πιάσαμε τα πρώτα –ήντα!
    Υπέροχο το κείμενο σου – όπως και τα περισσότερα – μπορώ να πώ ότι με εκφράζουν απόλυτα ❤

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      Δυστυχώς και εγω που σε δυο μηνες θα πιασω επισημως τα πρωτα αντα μου ειναι πολυ δυσκολο να το δεχτω χαχαχαχα
      ευχαριστώ πολύ 😀

      • Ο/Η olga's everyday diary λέει:

        Δεν συνηθίζεται με τίποτα βρε παιδί μου!!!! και ειδικότερα άν δεν έχεις συμβιβαστεί εσύ η ίδια με την ηλικία σου…..εγώ σίγουρα δεν έχω συμβιβαστεί …:)

      • Ο/Η bookaieva λέει:

        η αλήθεια είναι οτι πάντα έλεγα παραπάνω απ’ότι ήμουν !!! τωρα μια κλαίω μια γελάω χαχαχχα μια το συνειδητοποιώ και μια νιώθω σαν 20!!!! Δεν βαριέσαι μεταβατικη περίοδος θα προσαρμοστούμε χαχαχαχα
        Boo

      • Ο/Η olga's everyday diary λέει:

        έχω την αίσθηση ότι δεν θα προσαρμοστώ ποτέ…..χαχαχαχααααα 🙂


Σχολιάστε

