Το παλιό μου…

Πώς περάσαν τα χρόνια τι είναι αυτά που φορώ
ποιο σατέν ποιο μετάξι θα με βγάλει χορό
το παλιό μου παλτό το χαρίζω σε `σένα
να προσέχεις μικρή μου γιατί μοιάζει σ’ εμένα
γιατί μοιάζει σε `μένα

Μπαλτζή Σάνυ

Εικόνα

Το παλιό μου παλτό, δεν τολμώ να χαρίσω

γιατι ξερω μικρή μου, δεν θα το αντικαταστήσω.

Τις κολώνιες θυμάμαι δέκα είχα το χρόνο

μα τώρα πια ένα δείγμα εχω μόνο!

Και τις τσάντες κοιτάζω…

είναι όλες φθαρμένες, Carrie Bradshaw την είδα

για να είναι δικαιολογημένες.

 

Το παλιό μου παλτο θα κρατήσω για μένα

γιατί ξέρω μικρή μου δεν υπάρχει άλλο κανένα.

Boo

 

 

Σχολιάστε

