Πρωτοβάθμια εκπαίδευση !

bookaievaΌταν το Μάιο ετοίμαζα τα χαρτιά για να κάνω την αίτηση της μικρής για το προνήπιο από την μια μεριά χαιρόμουν και καμάρωνα, σκεφτόμουν πως θα ήταν με όλες αυτές τις αλλαγές που μας περίμεναν,  από την άλλη ανησυχούσα που δεν θα ήμουν δίπλα της να προλαβαίνω κάθε τι και στεναγχωριόμουν που τα χουζούρια μας και η ανεμελιά μας θα άρχιζαν σιγά σιγά να αποκτούν πρόγραμμα. Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του σαν να τελείωσε ένα μεγάααααλο διάλειμμα. Όλα πρωτόγνωρα για την Ανδρονίκη μου και για μένα αφού θα γυρίσω και εγώ στο σχολείο αλλά αυτή την φορά διαφορετικά με άλλες ευθύνες και άλλη ιδιότητα. Τελικά η σχολική χρονιά για εμάς μετατέθηκε ένα χρόνο αργότερα εφ΄’οσον δεν πληρούσαμε τις προϋποθέσεις για το προνήπιο και έτσι η δική μας καθημερινή ρουτίνα συνεχίζεται, ακόμη ένας χρόνος αγκαλίτσες και χουζούρη αλλά και τσακωμοί και γκρίνιες.

Λέων με ωροσκόπο Σκορπιό, αυτό μου είχε πει η Eva όταν είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο λίγες ώρες μετά από την γέννηση της μικρής μου Ανδρονίκης…

Τα παραπάνω τα είχα γράψει 9 Νοεμβρίου 2013 και εκκρεμούσε ήθελα να το εμπλουτίσω με πιο πολλές σκέψεις, τώρα το ξανάδιαβάζω και μου φαίνεται ότι μόλις ξεκίνησα να το γράφω τα ίδια συναισθήματα ένα χρόνο μετά.

Πάλι τα ίδια θα έγραφα και πάλι θα το άφηνα να εκκρεμεί…

Ίσως να θέλω να παρατείνω για λίγο ακόμη τον χρόνο, ίσως να θέλω να τον κρατήσω για λίγο ακόμη εδώ, γιατί όσο και αν περνάω καθημερινά πολλές ώρες με το παιδί μου,

Νιώθω πως ποτέ δεν είναι αρκετό, αν και καταλαβαίνω πως για το καλό και των δυο πρέπει να προχωρήσουμε 🙂

Έφτασε πάλι ο καιρός αυτή την φορά θα καταθέσουμε τα χαρτιά μας για νήπιο,πρωτοβάθμια εκπαίδευση πια!!!

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ουαου!!!!!

Τώρα ξέρω καταλαβαίνω ότι είναι και η μικρή πιο σίγουρη πιο έτοιμη λίιιιιγο πιο «ώριμη».

Το μικρό μου ανθρωπάκι θα ξεκινήσει επισήμως να γράφει την δική του πορεία θα αποκτήσει φίλους  και άλλες  εμπειρίες που ανυπομονώ να τις μοιραστεί μαζί μου.

Όσο για μένα αν και το συναίσθημα το ολιγόωρου αποχωρισμού που είναι αναπόφευκτο και δεδομένο έχει κάπως ωριμάσει έχω δουλειά με τις ανησυχίες μου, πρέπει να τις χαλιναγωγήσω!

Απο Δευτέρα ξεκινάμε να ενημερωνόμαστε σε ποιο νήπιο ανήκουμε και τι χαρτιά χρειάζεται να καταθέσουμε.

Καλή μας πρόοδο λοιπόν!

Boo

 

 

 

 

2 Σχόλια on “Πρωτοβάθμια εκπαίδευση !”

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θα δεις πόσο περήφανη θα αισθανθείς όταν το κοριτσάκι σου θα κάνει μόνο του αυτό το μεγάλο βήμα και μην ανησυχήσεις αν έχετε και κλάματα, είναι και αυτό μέρος του αποχωρισμού!

    ΑΦιλάκια και στα δυο σας! ❤ ❤

    • Ο/Η bookaieva λέει:

      νιώθω ηδη περήφανη και μόνο στην σκέψη! οσο για τα κλαμματα εμενα με φοβάμαι περισσότερο χαχαχα μαλλον εγω θα πρέπει να μπω στην διαδικασία απογαλακτισμου :).
      Παρ όλα αυτα πιστεύω οτι και οι δυο μας χρειαζόμαστε αυτη ην αλλαγη.
      Ανταποδίδουμε στα τόσο γλυκά ΑΦιλάκια 🙂


Σχολιάστε

