Σταμάτα να σκέφτεσαι… Νυστάζω…

moon bed

Ήρθε η στιγμή που ξαπλώνεις επιτέλους στο κρεββάτι με σκοπό να κοιμηθείς. Το σώμα σου έχει παραδοθεί εδώ και ώρες, το μυαλό όμως; Αν δεν κοιμηθείς στα πρώτα 5-10 λεπτά αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση.

Σκέψεις κάθε είδους και σημασίας κολυμπάνε στο μυαλό. Πράγματα σημαντικά και ασήμαντα που έκανες, που δεν έκανες ή που πρέπει να κάνεις. Καλείσαι να απαντήσεις ερωτήσεις ιατρικές, μεταφυσικές, παιδαγωγικές ή ηλεκτρολογικές. Άλλες φορές γελάς, άλλες στριφογυρνάς και άλλες φοβάσαι. Ουφ.. Μυαλό μου, σε παρακαλώ, σταμάτα να σκέφτεσαι… Νυστάζω…

-Έβαλα το ξυπνητήρι;

-Η ώρα είναι 12. Θα ξυπνήσω 6.30. Θα κοιμηθώ 6,5 ώρες. Έπρεπε να πέσω πιο νωρίς να κοιμηθώ τουλάχιστον 7.

-Ακούω την καρδιά μου. Τικ, τικ,τικ…

-Κλείδωσα;

-Έχει απόλυτη ησυχία ή έχω χάσει την ακοή μου; Έχει απόλυτο σκοτάδι ή έχω τυφλωθεί;

-Τι μου είπε προχθές η Μαρίτσα; Τι εννοούσε; Γιατί δεν της απάντησα; Να θυμηθώ να το συζητήσουμε αύριο.

-Έχει καθαρές κάλτσες το παιδί, έχει καθαρές κάλτσες ο άντρας μου; Ωχ, πάλι ξέχασα να απλώσω τα ρούχα μέσα από το πλυντήριο.

-Δεν κοιτάω στη γωνία στο ταβάνι. Φοβάμαι μη δω κανένα φάντασμα. Κάτσε να τα σφίξω τα μάτια για καλό και για κακό.

-Θέλω να πάω πάλι τουαλέτα;…

– Άσε να κρατηθώ μέχρι το πρωί…

-Κάνει ζέστη, θα βγάλω την πατούσα μου έξω από τα σκεπάσματα…

-Πάγωσε, θα την ξαναβάλω μέσα.

-Πλήρωσα ενοίκιο, ρεύμα, νερό, ασφάλειες;

-Μήπως έχω κοιμηθεί και βλέπω όνειρο ότι είμαι ξύπνια;

-Άκουσα κάτι; Τι θόρυβος είναι αυτός; Το ψυγείο.

-Διάλεξα σωστό επάγγελμα τελικά. Μήπως πριν από 15 χρόνια, την τάδε μέρα έπρεπε να αποφασίσει να κάνω κάτι άλλο με τη ζωή μου;

-Δεν έφαγα βραδινό. Λες να έχω χάσει κανένα κιλό μέχρι αύριο;

-Κι αν γίνει σεισμός και πέσει και με πλακώσει το ταβάνι; Μπα το σκέφτηκα και σήμερα. Και η ζωή ποτέ δε σου φέρνει ότι σκέφτεσαι. Είναι απρόβλεπτη πάντα.

-Δεν πιστεύω να γιόρταζε κανείς σήμερα και να μην πήρα τηλέφωνο;

-Μάλλον κάτι σοβαρό τρέχει με την υγεία μου. Νομίζω έχω ένα πόνο στ…. Κι αν πεθαίνω;

-Τι ουσιαστικό θα μπορούσε να γίνει ώστε να μην υπάρχει τόση φτώχεια και πείνα στην Αφρική;

-Ελπίζω να μην ξυπνήσει το παιδί μέσα στη νύχτα. Ελπίζω να ξυπνήσει το παιδί στην ώρα του το πρωί.

-Τι καιρό θα κάνει αύριο;

-Δε θέλω να κοιμηθώ στο πλάι αριστερά, πλακώνω την καδιά μου και θα δω «κακά όνειρα», όπως έλεγε η μάνα μου.

-Θα ξυπνήσω το πρωί;

-Θέλω να πάω πάλι τουαλέτα;…

– Άσε να κρατηθώ μέχρι το πρωί…

-Φτου, θα σηκωθώ να πάω τελικά…

 

**********

Eva

 

 

4 Σχόλια on “Σταμάτα να σκέφτεσαι… Νυστάζω…”

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι… και όσο θέλεις να μη σκέφτεσαι τόσο έρχονται οι σκέψεις! 😉
    Υπάρχει μια δοκιμασμένη (από μένα) τεχνική, μόλις πέσεις στο κρεββάτι κάνεις μια ανασκόπηση της ημέρας, δλδ προσπαθείς να θυμηθείς τι έκανες από το πρωί με πολλές λεπτομέρειες, στη συνέχεια αισθάνεσαι ολόκληρο το σώμα σου, χαλαρό… το νυχτικό/πιτζάμα πάνω στο σώμα, το βάρος του σώματος στο κρεββάτι, τον αέρα στο πρόσωπο, αισθάνεσαι πόσο όμορφο είναι που είσαι ξαπλωμένη/ος, πόσο απαλά είναι τα σεντόνια και στη συνέχεια αρχίζεις και παρακολουθείς τις σκέψεις σου, για λίγο, βλέπεις όλο αυτό το κυνηγητό στο κεφάλι σου και φτάνεις στο τελικό στάδιο που είναι η αίσθηση του αέρα καθώς μπαίνει και βγαίνει από τα ρουθούνια σου… πολύ γρήγορα θα ξανάρθουν οι σκέψεις, μόλις το αντιληφθείς, ξαναφέρνεις τη προσοχή σου στην αναπνοή, είναι μια τεχνική γιόγκα που θέλει εξάσκηση αλλά με επιμονή και υπομονή…. αποκοιμίζει! 😛
    Καλόν ύπνο!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

  2. Ο/Η Ιωάννα λέει:

    Όταν είμαι ξύπνια από τις 6 και πέφτω γύρω στις 12 (αφού αισθάνομαι και τύψεις που δεν σιδέρωσα λίγο, που δεν έβαλα ηλεκτρική, …..που δεν μπόρεσα να κάνω περισσότερα πράγματα – τουλάχιστον τα αυριανά ταπεράκια της μικρής για τον παιδικό είναι γεμάτα), ειλικρινά δεν προλαβαίνω να κάνω σχεδόν καμία σκέψη…. ο καλός μου λέει ότι ροχαλίζω στο λεπτό! 🙂

  3. Ο/Η ShareYourLikes λέει:

    Αχ Εύα, εδώ και κάτι μήνες,υποφέρω από αϋπνίες πακετάκι με τις 1.000.000 σκέψεις. Σε νιώθω. 1.000.000 φορές! 🙂


Σχολιάστε

