Μια πεταλούδα και μια μέλισσα!

butterfly&bee

Έχω χάσει δυο στιγμές που δεν αποθανάτισα με αυτό το έξυπνο τηλέφωνο όχι όχι δεν είναι το γνωστό!

Η πρώτη ήταν όταν μια Κυριακή της Άνοιξης βολτάραμε κάτω από την Ακρόπολη, αγαπημένη συνήθεια.

Κάποια στιγμή όταν φτάσαμε στα σκαλιά εκεί κοντά στους αέρηδες  είχε κάτσει μια ομάδα παιδιών μάλλον από κάποιο σχολείο τα οποία έκαναν χώρο για να περάσουμε ακούω ένα επιφώνημα  ένα σούσουρο και κάτι για μια πεταλούδα κοιτάζω τις μάλλινες μπότες μου και βλέπω μια πεταλούδα να έχει γαντζωθεί επάνω στην πλέξη κοιταζόμαστε με την Ανδρονίκη μου και μου λέει εκστασιασμένη » μαμά έχεις μαγικά παπούτσια»! Φυσικά ενθουσιάστηκα με την εικόνα που έπλασε το μικρό της μυαλουδάκι και σκεπτόμενη πως η πεταλούδα δεν μπορεί να ξεγαντζωθεί από το νήμα έσκυψα και την έπιασα για να την αφήσω να φύγει. Η πεταλούδα επέστρεψε και ξαναγατζώθηκε στο ίδιο σημείο. Μια ηλικιωμένη κυρία πλανόδια μικροπωλητής κεντημάτων από αυτές που νομίζεις ότι πράγματι διαισθάνονται πράγματα καθόταν στα σκαλάκια και παρακολουθούσε το σκηνικό αφού είδε την τρίτη προσπάθεια μου να αφήσω την πεταλούδα επάνω σε έναν κισσό μου λέει » κάποια ψυχή σε σκέφτεται»… τι να απαντήσω εγώ σε αυτό? Τίποτα απλά αυτή η εικόνα και η φράση δεν μου έφυγαν από το μυαλό για αρκετή ώρα και από την μια μετανιώνω που δεν κατέγραψα την εικόνα από την άλλη όμως δεν ανάλωσα την στιγμή.

Και η δεύτερη φορά ήταν η σημερινή 01/07  όταν κατεβαίνοντας με την Ανδρονίκη την κυλιόμενη σκάλα του μετρό αντιλαμβάνομαι μια μέλισσα να έχει γατζωθεί μεταξύ σαγιονάρας και δαχτύλου!

Κοίτα Ανδρονίκη μια μέλισσα λες να είναι και αυτές μαγικές σαγιονάρες?

Αυτή τη φορά φυσικά δεν υπήρξε ο ίδιος ενθουσιασμός λόγω πιθανού τσιμπήματος και η επιθυμία της ήταν να την διώξω μήπως με τσιμπήσει.

Βοο

Σχολιάστε

